Assalamulalaikum guys :'/
mm , rindu aku dia ehh . YaAllah ! rinduu :'(
Allah sedja yg tau apa aku rsa ;'( t'lmpau bnyk knangan ada d'hati nii .
knangan ? mm , slalu t'byang .
tapii , sakid hati sma dia blum lagi t'hapus . kcewa pokonya aku sma dia , dgndgn akar skali .
klau t'ingat balek smua nya , mm enda patut aku rindu dia .
dia ada org lain sudaa :') baa , congrats laa klau kamu couple nnti .
hope kekal . kau bhgia ? aku ikud bhagia :')
sudala sakid mrindu , sakid ingat balek apa dia buad , sakid lagi tgok dia sma prpuan lain .
YaAllah ! sakidd btul hati nii x'( klau bole aku ndamau ada hati , ndamau ada prsaan ,
biar aku endada rsa apaapa , enda rsa sakid hatii ;'(
jatuh air mata kuu dgr apa yg c dilla ckap tadii , sebak aku rsa .
yaa , btulla dil . couple kali suda dorg . suda aku nmpk sndiri (y)
aku bncii suda sma kau :'( ndatau knpa tbatba .
btul ckap org , jangan t'lmpau sygg . nnti jadi bnci :'/
sorry sbb t'lnjur bncii ;( skrg kau mau buad apa ka couple sma siapa kaa , nda kisah suda .
nmpk mukak mu pun klau bole aku nemau , sorry .
klau nmpk kau , t'ingat smuanya apa kau buad sma aku , knangan kita .
mm , jjur laa endathan suda aku d'hantui trus baa .
bgunbgun tdur syak trus t'ingat smua nya , sbuhsbuh klau aku t'ingat pun aku nda bole suda tdur balek . aishh x'( menghantui baa smua nya .
aku enda sukak baa , sakid hati plis kluar dri prsaan nii . bncii baa bgnii x'(
harihari klau ada something yg aku buad msti ada yg
mngingatkan ttg kauu syak x'( mgkin klau aku lupakan kau aku boleh move on .
btwy , skrg aku suda kmbali happy . aku ada kwan2 yg syg aku , aku tau tuu .
dorg syak yg bole kasi happy aku . hehe tengss #ohh#begitu
mm :') aku jugak ada Allah yg slalu tlong aku :') ada family2 yg syg aku :')
btwy , ttm mu tu pun aku mgkin bnci suda . dia tipu akuu x'(
aku paling pantang d'tipu , bnci akuu . bncii :'( mm , sudala
aku skrg try lupakan kau , prsaan syg ? pliss tlong prgi jauh dri prasaan sya :')
baii , sakid hati kuu x'(

No comments:

Post a Comment