Assalamualaikum guys :'D
harini last day for 2013 , bsok 2014 suda. msuk taun bru suda lorh , yeahh :'D
hope next year will be better to me. hm :')
bnyk memories ku di taun 2013 neh. nda snggup mau tinggalkan neh taun x')
aih , lagilagi knangan kuu sma c tutttttt :') nda bole aku lupaa. hm.
btwy , tggal 2 skola suda woii. hahahah , blum ready lagi choo ;'3 tp , nda sbar mau pegi skola ^^
nda sbar mau jmpa kwankwan yg gilagila , nda sbar mau jmpa cegucegu , nda sbar mau jma budak form 1.
hahahah :'D dilla paling ku nda sbar jmpa , aih. lmanya suda nda jmpa etuu olang.
rndu suda aku sma diaa :') klau suda jmpa sma dia neh , mula la suda b'gilaa xD
msti smpai skola b'gosip jaa. muahahah xD
eih , nda sbar nda sbar ^^ bnyk azam oo utk taun dpan. wahahahah.
rnduu nya skola woii xP mau skola cpatcpat , tp ndamau krja skola cptcpt -_-msti bnyk jaa krja rumah tuu nnti dibagi. biasalaa , form 2 sudaa -_-
ngehh , form 2 suda aku taun dpan rupanyaa. indakku sedarr ;3 hahahaah 
taun dpan aku , ayuu dtang pulang skola smasma suda. yeahh. adalaa suda kwankuu nnti.
nsib ayu msuk kuhara , ada jgak kwankuu. muahahah xD
nda sbar mau tgok budaa form1 nnti , bnyk kali yg semboysemboy , bole ku kebas satu :P
mati aku klau oten tau aku mngurat di skolaa -_- 
hahahah xD 
btwy , bnyk mmg knangn di taun nii. bnyak mmg :') knangn di 1F laa (Y) hee. hm. 
okay laa , ndatau suda mau ckap apa. apaapa pun , thankyou so much 2013 :') 

No comments:

Post a Comment